مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 04:252020-04-28اقتصادي

پایداری برق در بهاباد یزد با ایجاد پست 132 کیلووات در این شهرستان


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد بر تسریع در اجرای پست برق 132 کیلوولت در حال ساخت بهاباد برای تأمین انرژی الکتریکی و پایداری برق منطقه تاکید کرد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد بر تسریع در اجرای پست برق 132 کیلوولت در حال ساخت بهاباد برای تأمین انرژی الکتریکی و پایداری برق منطقه تاکید کرد.

ابوالفضل اسدی ضمن بازدید از طرح در حال ساخت پست 132 به 20 کیلوولت بهاباد، مشکلات و چالش های فراروی این طرح را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید که با حضور به همراه علیرضا رفیعی معاون طرح و توسعه این شرکت انجام شد، با توجه به ضرورت بهره برداری از این پست در زمان مشخص شده، تسریع در اجرا و پیشبرد امور را از معاونت طرح و توسعه خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، طرح پست 132 به 20 کیلوولت بهاباد با ظرفیت 30 مگاولت آمپر، با توجه به رشد بار ایجاد شده در منطقه و با هدف تأمین انرژی الکتریکی منطقه، کاهش تلفات شبکه توزیع و رفع افت ولتاژ منطقه در دهه فجر سال گذشته با حضور استاندار یزد کلنگ زنی شد.

از اقدامات انجام شده در این طرح می توان به عقد قرارداد خرید و اجرای طرح با پیمانکار، تحویل زمین پست به پیمانکار و خریداری بخشی از تجهیزات مورد نیاز اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری برق در بهاباد یزد با ایجاد پست 132 کیلووات در این شهرستان

پایداری برق در بهاباد یزد با ایجاد پست 132 کیلووات در این شهرستان