مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-28اقتصادي

منزل و خودروی معلولان مناسب سازی شود


به دنبال تغییر نگرش منفی نسبت به معلولان و ورود آن ها به صحنه اجتماعی هستیم.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: به دنبال تغییر نگرش منفی نسبت به معلولان و ورود آن ها به صحنه اجتماعی هستیم.

محمد محمدی قیداری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات حوزه توانبخشی در خصوص مقابله با کرونا، اظهار کرد: تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط بهزیستی استان به صورت متمرکز و غیرمتمرکز هزینه شده است.

وی افزود: توانبخشی مبتنی بر جامعه یا CBR به دنبال تغییر نگرش منفی نسبت به معلولان و ورود آن ها به صحنه اجتماعی از طریق تقویت توانمندی های شان است.

این مسئول تصریح کرد: مناسب سازی، دسترس پذیر کردن محیط زندگی، جامعه و محل کار برای معلولان از مسائل مهمی است و تلاش برای مناسب سازی منزل و خودروی معلولان از اولویت های بهزیستی بوده و به همین خاطر 400 میلیون تومان در راستای مناسب سازی فضای زندگی و خودروی مددجویان هزینه شده است.

محمدی قیداری گفت: 21 هزار پرونده توانبخشی که شامل افراد دارای معلولیت در زمینه های مختلف جسمی -حرکتی، بینایی، شنوایی و اعصاب و روان می شود، در استان تحت پوشش قرار دارند که از این تعداد 679 نفر تحت پوشش در مراکز شبانه روزی سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولان ذهنی بوده و در سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منزل و خودروی معلولان مناسب سازی شود

منزل و خودروی معلولان مناسب سازی شود