مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 04:472020-04-28اقتصادي

حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند مرمت می شود


 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از موافقت با طرح مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند خبر داد.

- ایسنا/سمنان  مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از موافقت با طرح مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند خبر داد.

مهدی صمیمیان در نشست ویدئو کنفرانسی کمیته ملی پرداخت تسهیلات به دهیاری های سراسر کشور اظهار کرد: دو طرح اقتصادی در روستای کلاته اسد شهرستان میامی برای ساخت مجتمع اقامتی و طرح توجیهی مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند با مجوز پرداخت تسهیلات از سوی اداره کل دفتر امور روستاها و شوراهای استانداری سمنان به ترتیب به ارزش 10 میلیارد ریال و یک میلیارد و 500 میلیون ریال تصویب شد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح ها و نقش آن در عدم مهاجرت روستاییان ادامه داد: با اجرای این طرح های اقتصادی و عمرانی برای 23 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

صمیمیان از تنفس یک ساله در بازپرداخت این تسهیلات خبر داد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت چهار ساله و با کارمزد 8 درصد از سوی بانک پُست بانک خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان به توجه ویژه دولت به مناطق روستایی این استان اشاره کرد و افزود: در سال 98 ، افزون بر 28 میلیارد ریال تسهیلات به دهیاری های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند مرمت می شود

حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند مرمت می شود