مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-04-28بين الملل

رمزگشایی از سخنان اردشیر زاهدی؛ چرا باید به آمریکا بتازد و از ایران حمایت کند؟


داماد سابق شاه، سفیر سابق ایران در آمریکا، فرزند یکی از عوامل مهم کودتای آمریکایی 28 مرداد که با رخداد انقلاب اسلامی57 از ایران کوچ کرد که اگر مانده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه ی شرق در شماره ی امروز خود در واکنش به سخنان اردشیر زاهدی نوشت: شخصیتی که حاضر است برای انتشار ایده هایش پول هم بدهد درحالی که می داند نه میان هم سلکانش برایش اعتبار و کف و هورا می آورد و نه آغوشی در میان مخالفان سابق و حاضرش برایش باز می شود.

از سوی دسته اول توهین و دشنام می شود و دسته دوم را متعجب و گیج کرده است.

او کسی نیست جز اردشیر زاهدی.

نامه اخیرش به ترامپ، یادداشت دو سال قبلش در نیویورک تایمز در تمجید از سیاست های ایران یا گفت وگویش با یک شبکه تلویزیونی روسی و حمایت هایش از سردار سلیمانی به نظر خلاف جهت آب شناکردن او می رسد.

داماد سابق شاه، سفیر سابق ایران در آمریکا، فرزند یکی از عوامل مهم کودتای آمریکایی 28 مرداد که با رخداد انقلاب اسلامی57 از ایران کوچ کرد که اگر مانده بود، حتما محاکمه شده بود، چرا باید به آمریکا بتازد و از ایران حمایت کند؟ کلید این نگاه زاهدی را باید در تاریخ جست.

طبق یکی از اسناد ساواک در اردیبهشت 1356، کمک 120میلیون دلاری اردشیر زاهدی، سفیر شاه در آمریکا به جمهوری خواهان که برای جلوگیری از شکست آنان در انتخابات ارسال شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از سخنان اردشیر زاهدی؛ چرا باید به آمریکا بتازد و از ایران حمایت کند؟

رمزگشایی از سخنان اردشیر زاهدی؛ چرا باید به آمریکا بتازد و از ایران حمایت کند؟