مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 05:272020-04-28اقتصادي

210 سبد مواد غذایی در روستاهای سرباز و راسک توزیع شد


محمد رییسی روز سهشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این اقلام میان روستاییان کریم آباد، خیر آباد، رحیم آباد، تابکی آب، سالار برین پایین و سالار برین بالا در منطقه کوه ون شهرستان سرباز و روستاییان بیدلد، کشاری و کاشکان شهرستان راسک توزیع شده است.

وی ادامه داد: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، رب و اقلام خوراکی بوده که در میان 210 خانوار روستایی آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در بهمن ماه سال گذشته 9تن اقلام کمکی وزارت نیرو شامل انواع موادغذایی، آب معدنی و مواد بهداشتی در 660 بسته میان سیلزدگان جنوب این استان تهیه و توزیع شد.

بارش باران سیل آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه 19 دی آغاز شده بود، استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان ها شده بود.

شرایط در سیستان و بلوچستان از سایر استان ها وخیم تر اعلام شد به طوری که میزان بارش ها در جنوب این استان نسبت به سال گذشته 26 برابر و در نتیجه سرریز شدن آب از پشت سدهای استان را در پی داشت.

در سیستان و بلوچستان تعداد 500 روستا و 14 شهرستان درگیر سیل بودند و 20 هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزیی دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 سبد مواد غذایی در روستاهای سرباز و راسک توزیع شد

210 سبد مواد غذایی در روستاهای سرباز و راسک توزیع شد