مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-28اقتصادي

برندسازی صنایع دستی 3 شهر و یک روستای استان را در حال اجرا داریم


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برنامه برندسازی سه شهر و یک روستای استان در حوزه صنایع دستی در حال انجام است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برنامه برندسازی سه شهر و یک روستای استان در حوزه صنایع دستی در حال انجام است.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در دستورکار قرار گرفتن برندسازی شهرهای مختلف استان از حدود یک سال پیش، اظهار کرد: طبق این برنامه قرار بود باتوجه به غنی بودن استان از نظر صنایع دستی هرکدام از شهرها را که تعداد زیادی از مردم آن در یک رشته صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند، در رشته مورد نظر برندسازی شده و نماد آن رشته در این شهر نصب شود.

وی تصریح کرد: طی این مدت اقدامات مربوط به برندسازی و نصب نماد در شهر هرسین به عنوان شهر ملی گلیم انجام شد و برندسازی دو شهر و یک روستای دیگر هم در برنامه است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بابیان اینکه برندسازی دالاهو به عنوان شهر تنبور، نودشه به عنوان شهر ملی گیوه و روستای فش به عنوان دهکده ملی سازهای سنتی در دستور کار است، افزود: برنامه تبدیل دالاهو به عنوان شهر ملی تنبور باتوجه به قدمت و پیشینه این هنر و وجود خانه تنبور در این شهرستان از چند سال پیش مورد توجه قرار گرفته، اما موانعی برای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی صنایع دستی 3 شهر و یک روستای استان را در حال اجرا داریم

برندسازی صنایع دستی 3 شهر و یک روستای استان را در حال اجرا داریم