مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-04-28حوادث

38عامل انتشار اخبار جعلی درمورد کرونا درآذربایجان غربی شناسایی شد


جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی 38 عامل انتشار اخبار جعلی در مورد ویروس کرونا در استان طی سه ماه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی ابراهیمی در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی در خصوص کنترل فضای مجازی در رابطه با موضوع کرونا افزود: از ابتدای شیوع این بیماری 348 مورد خبر جعلی به همراه 93 نفر از عوامل انتشار این اخبار شناسایی و از این تعداد 38 عامل نیز در داخل و داخل از استان دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون دو هزار و 224 واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شده است اظهارکرد: عمده واحدهای پملپ شده مربوط به قلیان سراها بوده و در این مدت 947 واحد قلیان سرا با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهر و روستاهای این استان پلمب شده است.

ابراهیمی ادامه داد: در این مدت در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی بیش از 135 هزار و 770 هزار ماسک، یک میلیون و 648 هزار جفت دستکش، 266 هزار و 772 لیتر الکل و 128 هزار و 461 لیتر محلول ضدعفونی کننده کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: مأموران انتظامی در بخش کنترل و اعمال محدودیت های ترافیکی همراه سپاه، ارتش و هلال احمر در 88 نقطه از جاده های برون شهری به صورت حمایتی و پشتیبانی در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38عامل انتشار اخبار جعلی درمورد کرونا درآذربایجان غربی شناسایی شد

38عامل انتشار اخبار جعلی درمورد کرونا درآذربایجان غربی شناسایی شد