مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-28بين الملل

گفتگوی تلفنی عریقات با مسئولان اروپایی درباره الحاق اراضی فلسطین


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) با مسئولان اروپایی درباره اقدامات اسراییل و تلاش تل آویو برای اجرای طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری و غور اردن به اراضی اشغالی تلفنی گفتگو کرد.

- دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) با مسئولان اروپایی درباره اقدامات اسراییل و تلاش تل آویو برای اجرای طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری و غور اردن به اراضی اشغالی تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در گفتگوی تلفنی با آن لیندی، وزیر خارجه سوئد و برنارد کوینتن، رییس دفتر وزیر خارجه بلژیک درباره آخرین تحولات فلسطین و تدابیر دولت اسراییل و تلاشش برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری و غور اردن صحبت کرد.

وی بر مخالفت با الحاق و توقف شهرک سازی و اجرای قوانین بین المللی برای پایان اشغال و تحقق صلح بر اساس راهکار تشکیل دو کشور در مرزهای 1967 تأکید کرد.

عریقات با طرف های سوئدی و بلژیکی درباره ادامه حمایت از آژانس امداد و کمک به آوارگان فلسطینی (آنروا) و راه های مقابله با شیوع کرونا و اهمیت همکاری بین المللی در این زمینه بحث و تبادل نظر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی عریقات با مسئولان اروپایی درباره الحاق اراضی فلسطین

گفتگوی تلفنی عریقات با مسئولان اروپایی درباره الحاق اراضی فلسطین