مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:162020-04-28سياسي

تحقق مشارکت مردمی در نظام مردم سالاری دینی با شکل گیری شوراهای شهر و روستا


شهردار اردکان بابیان اینکه یکی از مسائل مهم در اداره شهرها و روستاها استفاده از ظرفیت مردم است، گفت: مشارکت مردمی در نظام مردم سالاری دینی برای پیشرفت و آبادانی کشور با شکل گیری شوراهای شهر و روستا محقق می شود.

- اباذر غفوری در گفتگو با خبرگزاری فارس در اردکان، بابیان اینکه اصل یک صد تا یک صد و شش فصل هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به مسئله شوراها اختصاص یافته، گفت: در این بخش، اداره شهرها و روستاها باهدف پیشبرد سریع برنامه های‏ اجتماعی‏، اقتصادی‏، عمرانی‏، بهداشتی‏، فرهنگی‏، آموزشی‏ و سایر امور رفاهی‏ از طریق‏ همکاری‏ مردم‏ با توجه‏ به‏ مقتضیات‏ بر عهده منتخبان مردم در قالب شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داده شده است.

شهردار اردکان اظهار داشت: بدون شک یکی از مسائل مهم در اداره شهرها و روستاها استفاده از ظرفیت مردم است و این مهم در قالب شوراهای اسلامی شهر و روستا که ماهیتی مردمی داشته و با آرای مردم شکل می گیرد به بهترین شکل محقق می شود تا مردم در نظام مردم سالاری دینی در پیشرفت و آبادانی شهر و روستای خویش سهیم باشند.

وی بابیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با تکیه بر روحیه ای جهادی هدف مقدس خدمت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار داده اند، افزود: آن ها در این مسیر با همراهی دیگر نهادها و ارگان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مشارکت مردمی در نظام مردم سالاری دینی با شکل گیری شوراهای شهر و روستا

تحقق مشارکت مردمی در نظام مردم سالاری دینی با شکل گیری شوراهای شهر و روستا