مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-28سياسي

دعوت محققان به همکاری


پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی به منظور شناسایی و تحلیل وضعیت موجود آموزش عالی ایران، محققان این حوزه را به همکاری دعوت کرد.

- پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی به منظور شناسایی و تحلیل وضعیت موجود آموزش عالی ایران، محققان این حوزه را به همکاری دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عناوین پیشنهادی گروه مطالعات فرهنگی شامل: شیوه های محتمل بدیل در فعالیت های فرهنگی دانشگاهی در عصر پساکرونا و ثبت و تحلیل تجربه های زیسته استادان و دانشجویان در کلاس های مجازی در دوره کرونا است.

عناوین گروه مطالعات اجتماعی شامل: فعالیت های اجتماعی و صنفی تشکل های دانشجویی در مواجهه با بحران ها و مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در قبال بحران کرونا؛ تجربیات جهانی و اقدامات ایرانی با تأکید بر گروه های ناتوان و عناوین گروه مطالعات آینده نگر نیز، آینده ساماندهی آموزش عالی ایران؛ الزامات و راهکارها و تدوین الگوی فعالیت های مؤسسات پژوهشی در دوران پساکرونا است.

همچنین عناوین گروه مطالعات زنان شامل مطالعه تطبیقی سیاست های بازار کار برای جذب زنان دانش آموخته و تجربه زیسته زنان دانشگاهی (اعضای هیات علمی) در برقراری توازن میان نقش های شغلی و خانوادگی در آموزش عالی ایران (با تاکید بر مقوله فرزندآوری) و عناوین گروه مطالعات ارتباطات و فضای مجازی نیز الگوی روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت محققان به همکاری

دعوت محققان به همکاری