مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:272020-04-28سياسي

لزوم اهتمام همه دستگاه ها برای رفع چالش های قشر کارگری


نگاهمان به جامعه کارگری باید به شکلی باشد که این جامعه را در درون نظام و همراه نظام ببینیم و نظام هم وامدار تلاش ها و زحمات این قشر است و همه دستگاه ها باید اهتمام جدی برای رفع چالش های این قشر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی صبح امروز در نشست تشکل های کارگری با استاندار یزد با اشاره به اینکه جایگاه کار و کارگر در نظام جمهوری اسلامی کاملاً شناخته شده است اظهار داشت: توجه و اهتمامی که نظام به کارگران در طول سال های گذشته فارغ از مشکلات و مسائلی که مرتباً بر کشور واردشده داشته است، غیرقابل انکار است.

استاندار یزد گفت: در زمان پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی مشارکت کارگران را به خوبی مشاهده کردیم و در همه تحولات سیاسی و اجتماعی در سال های بعد از پیروزی انقلاب هم نقش مؤثری را از این قشر دیدیم.

وی با تأکید بر اینکه نقش کارگران بسیار در کشور تعیین کننده بوده و هست اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی از نمونه های بارز نقش اثرگذار کارگران بر مسائل مختلف در کشور است و علاوه بر نقشی که بر توسعه اقتصادی دارند یک نیروی مؤثر سیاسی و اجتماعی هستند.

طالبی افزود: نگاهمان به جامعه کارگری باید به شکلی باشد که این جامعه را در درون نظام و همراه نظام ببینیم و نظام هم وامدار تلاش ها و زحمات این قشر است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اهتمام همه دستگاه ها برای رفع چالش های قشر کارگری

لزوم اهتمام همه دستگاه ها برای رفع چالش های قشر کارگری