مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-28فرهنگي

«گالیله» تئاتر ایران را تکان می داد/ ناکام ماندن آرزویی 43 ساله


اکبر زنجانپور بازیگر و کارگردان مطرح تئاتر که سابقه همکاری با زنده یاد حمید سمندریان را داشت، در سالروز تولد این هنرمند از آرزوی 43 ساله او برای اجرای نمایش «گالیله» گفت که برخی مانعش شدند.

- اکبر زنجانپور بازیگر و کارگردان مطرح تئاتر که سابقه همکاری با زنده یاد حمید سمندریان را داشت، در سالروز تولد این هنرمند از آرزوی 43 ساله او برای اجرای نمایش گالیله گفت که برخی مانعش شدند.

اکبر زنجانپور بازیگر و کارگردان مطرح تئاتر ایران که سابقه همکاری با زنده یاد حمید سمندریان را در نمایش های نگاهی از پل و ملاقات بانوی سالخورده را داشته و قرار بود در نمایش گالیله سمندریان که هیچ گاه به صحنه نرفت ایفاگر نقش گالیله بود، همزمان با سالروز تولد این استاد تئاتر ایران به خبرنگار مهر گفت: استاد حمید سمندریان با حضور تأثیرگذار و عمر پرباری خود نمایش هایی را روی صحنه تئاتر ایران برد که هر کدام از آن ها مثل نگینی در تارک تئاتر ایران می درخشند ولیکن متأسفانه ایشان ناکام از دنیا رفت.

وی یادآور شد: از جوانی و سال 1348 که در نمایش نگاهی از پل به کارگردانی حمید سمندریان بازی داشتم، می گفت که آرزو دارد نمایش گالیله را به صحنه ببرد.

زنجانپور در ادامه سخنان خود به شروع تمرین های نمایش گالیله اشاره و تأکید کرد: آخرین کاری که تمرینش را با هم شروع کردیم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گالیله» تئاتر ایران را تکان می داد/ ناکام ماندن آرزویی 43 ساله

«گالیله» تئاتر ایران را تکان می داد/ ناکام ماندن آرزویی 43 ساله