مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:362020-04-28فرهنگي

روایتی تازه از داستان ضحاک، نمایش می شود/جشنواره نقش آفرینی «نقشا» فراخوان داد


روایتی تازه از داستان «ضحاک ماردوش» به کارگردانی فهیمه باروتچی و به سفارش مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری در مرحله پیش تولید قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هم زمان با تعطیلی سالن های نمایش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری، مقدمات تولید چندین اثر نمایشی برای کودکان و نوجوانان فراهم شده که داستان ضحاک یکی از داستان های حکیم ابوالقاسم فردوسی با روایتی جدید در مرحله پیش تولید است.

باروتچی که این روزها در حال طراحی صحنه و ساخت عروسک های این نمایش است درباره داستان آن گفت: این نمایش داستان مردی است که با وسوسه شیطان به جای پدرش بر تخت پادشاهی می نشیند و به خاطر وجود دو مار بر روی کتف هایش دست به کشتار بی رحمانه جوانان سرزمینش می زند که با آمدن فریدون برای نجات مردم داستان ادامه می یابد.

کارگردان و راوی این نمایش در مورد عوامل نمایش ضحاک خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی سالن های تئاتر، من و همکارانم از این فرصت برای انجام مقدمات کار بهره گرفتیم و هنرمندانی همچون علی محمدی و صبا قدیمی ساخت صحنه و عروسک و بهنوش کاظم زاده نوازنده و سازنده موسیقی به صورت جداگانه مشغول آماده سازی بخش های پیش تولید کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی تازه از داستان ضحاک، نمایش می شود/جشنواره نقش آفرینی «نقشا» فراخوان داد

روایتی تازه از داستان ضحاک، نمایش می شود/جشنواره نقش آفرینی «نقشا» فراخوان داد