مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-04-28سياسي

انجام برنامه های مذهبی مجازی ویژه رمضان دربقاع متبرکه مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای برنامه های مجازی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی در بقاع و اماکن متبرکه خبر داد.

- حجت الاسلام ابراهیم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح ضیافت الهی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این طرح برخلاف سال های گذشته و نظر به توصیه های بهداشتی بدون حضور مردم و هرگونه تجمع برگزار خواهد شد.

وی افزود: در طرح ضیافت الهی برنامه های قرآنی به صورت مجازی از شبکه های اجتماعی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان پخش می شود و همه علاقه مندان در ماه ضیافت می توانند در خانه های خود از برنامه های فرهنگی و مذهبی بهره گیری کنند.

حیدری بیان کرد: محافل جزءخوانی قرآن کریم از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری ضبط و از سیمای مرکز مازندران همه روزه پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: جلسه تفسیر قرآن کریم آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در جوار حرم مطهر امامزاده عباس (ع) ساری بدون حضور مردم ضبط و از سیمای استان پخش می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای طرح ضیافت الهی عوائد موقوفات استان که قرار بود در قالب سفره های آسمانی و افطاری ساده هزینه شود، در قالب رزمایش ضیافت همدلی و به صورت بسته بندی شده پیش از اذان مغرب بین خانواده های مددجو توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام برنامه های مذهبی مجازی ویژه رمضان دربقاع متبرکه مازندران

انجام برنامه های مذهبی مجازی ویژه رمضان دربقاع متبرکه مازندران