مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-04-28اجتماعي

تکلیف هزینه سرویس مدارس در تعطیلات کرونا


مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت هزینه بهای سرویس مدارس در ایام کرونایی گفت: در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر، - مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت هزینه بهای سرویس مدارس در ایام کرونایی گفت: در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر، از مبلغ واریزشده برای رانندگان سرویس کسر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورعلی عباسپور در این باره اظهار کرد: سرویس مدرسه یک کار تمام وقت برای راننده نیست و نهایتا دو ساعت از وقت فرد راننده را در روز به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه کلیه جزییات در قراردادی که بین مدرسه و پیمانکاران منعقد شده مشخص است گفت: طبق این قرارداد روزهای تعطیل اعم از تعطیلات عید و اضطراری و تعطیلات ادارات آموزش و پرورش به حساب خانواده محاسبه نمی شود.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بین 50 تا 100 درصد مبلغ رانندگان سرویس در اسفند ماه در اغلب استانها پرداخت شده گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و همچنین به خاطر سوالات زیاد مردم، بخشنامه ای صادر کردیم که طبق آن، باید بر اساس همان قرارداد حقوقی بین مدرسه و پیمانکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف هزینه سرویس مدارس در تعطیلات کرونا

تکلیف هزینه سرویس مدارس در تعطیلات کرونا