مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-28اقتصادي

باید از همین حالا به فکر مشکلات پساکرونا باشیم


نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: در کنار کرونا باید از همین حالا به فکر مشکلاتی که دولت از دوماه آینده با آن مواجه خواهد شد، بود.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: در کنار کرونا باید از همین حالا به فکر مشکلاتی که دولت از دوماه آینده با آن مواجه خواهد شد، بود.

سعید باستانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اگرچه منطق می‎گوید که با شیوع ویروس کرونا باید قرنطینه بود و تا زمانی که نتوانیم نحوه شیوع این ویروس را کنترل کرده و آمار مبتلاها و فوتی را کاهش دهیم هیچ کدام از کسب و کارها نباید فعالیت خود را آغاز کنند، اما از سویی تاب آوری اقتصادی کشور در عرصه‏های مختلف حد و اندازه‏ای دارد و این اجازه را نمی‏دهد.

وی گفت: هرچند صنوف و کسب و کارهای مختلف و صنعت تا مدتی می‏توانند فعالیت خود را تعطیل کنند، اما هر کشور بر اساس توان مالی، بافت جمعیت و سبک زندگی و نهادهای حمایتی که دارد فقط مدت زمانی را می‎توانند تحمل کنند که به آن تاب آوری اقتصادی گفته می‎شود.

نماینده تربت حیدریه، مه ولات و زاوه بیان کرد: هرچند از سویی انتظار داریم محدودیت ها همچنان ادامه می داشت اما از سویی اگر تاب آوری اقتصادی را رد کنیم به سمت شکست اقتصادی و رکود بسیار بدی پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از همین حالا به فکر مشکلات پساکرونا باشیم

باید از همین حالا به فکر مشکلات پساکرونا باشیم