مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-28اقتصادي

«مافیا» در انتظار پایان کرونا


تهیه کننده مسابقه «شهروند و مافیا» از آغاز ثبت نام از مخاطبان برای تولید فصل پنجم این مسابقه در شبکه سلامت، با اجرای علیرام نورایی خبر داد و گفت که این مسابقه در بین 10 برنامه پرمخاطب صداوسیما در نوروز امسال بوده است.

- تهیه کننده مسابقه شهروند و مافیا از آغاز ثبت نام از مخاطبان برای تولید فصل پنجم این مسابقه در شبکه سلامت، با اجرای علیرام نورایی خبر داد و گفت که این مسابقه در بین 10 برنامه پرمخاطب صداوسیما در نوروز امسال بوده است.

علیرضا سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال کارهای مقدماتی و پیش تولید فصل بعدی مسابقه مافیا هستیم، اظهار کرد: به دنبال جذب اسپانسر برای فصل پنجم هستیم، اما با توجه به شرایط خاص کشور احتمالا باید حداقل دو ماه صبر کنیم تا بتوانیم مسابقات انتخابی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام برای فصل پنجم مسابقه از روز شنبه (ششم اردیبهشت)، گفت: ثبت نام برای شرکت در این مسابقه به صورت اینترنتی آغاز شده و علاقه مندان به شرکت در فصل بعدی می توانند برای ثبت نام به سامانه www.

shahrvandmafia.

com مراجعه کنند.

تهیه کننده مسابقه شهروند و مافیا از ثبت نام بیش از 5000 نفر در دو روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه برنامه ما از یک شبکه نسبتا گمنام پخش شد و بودجه بسیار کمی در اختیار داشتیم، استقبال مخاطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مافیا» در انتظار پایان کرونا

«مافیا» در انتظار پایان کرونا