مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-28اقتصادي

تداوم ساخت و ساز پروژه های آموزشی در روزهای کرونایی


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اهمیت استانداردسازی و جانمایی مدارس، از رونمایی سامانه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد.

- رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اهمیت استانداردسازی و جانمایی مدارس، از رونمایی سامانه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در نشست خبری ویدئوکنفرانسی با اصحاب رسانه بوشهر با اشاره به نقش مهم اعتبارات در ساخت و ساز فضاهای آموزشی بیان کرد: بر همین اساس از ابتدای دولت دوازدهم به این موضوع توجه خوبی شد و اعتبارات از سال 96 با مبلغ بیش از 17 میلیارد تومان به 80 میلیارد تومان در سال 98 ارتقا پیدا کرد و در مجموع افزایش 350 درصدی را طی دو سال اخیر شاهد بودیم.

وی با تاکید بر ایمنی مدارس کشور گفت: بخشی از این موضوع علاوه بر سازه مربوط به استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی است، در سال 92 حدود 3 هزار و 500 بخاری نفتی وجود داشت که تاکنون این سیستم ها جمع شدند، ضمن آنکه اعتبارات ادارات کل نوسازی مدارس مدارس بوشهر در سال 98 نسبت به دو سال قبل حدود 216 درصد افزایش داشت.

رخشانی مهر به بهره برداری از کلاس های جدید هم اشاره کرد و گفت: اعتباری که برای 140 کلاس درس جدید به کار گرفته شد بیش از 167 میلیارد تومان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ساخت و ساز پروژه های آموزشی در روزهای کرونایی

تداوم ساخت و ساز پروژه های آموزشی در روزهای کرونایی