مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-28سياسي

تکمیل فاضلاب شهری مهریز نیازمند پیگیری مسئولان استان است


رییس شورای شهر مهریز تکمیل طرح فاضلاب شهری را از مهمترین نیازهای این منطقه خواند که بعد از حدود پنج سال از شروع آن توسط بخش خصوصی همچنان نیمه تمام و برای تکمیل نیازمند پیگیری مسئولان استان است.

- ایسنا/یزد رییس شورای شهر مهریز تکمیل طرح فاضلاب شهری را از مهمترین نیازهای این منطقه خواند که بعد از حدود پنج سال از شروع آن توسط بخش خصوصی همچنان نیمه تمام و برای تکمیل نیازمند پیگیری مسئولان استان است.

علیرضا ابویی به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها در جمع اصحاب رسانه در محل شهرداری مهریز، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری سایر دستگاه ها و مردم وظایف قانونی خود را در راستای خدمت بیشتر به شهروندان انجام می دهد ولی با توجه به نبود بودجه کافی، به حضور و همکاری بخش خصوصی و علاقه مندان در چارچوب مقررات برای تکمیل و تجهیز طرح های فرهنگی و عمرانی نیاز است.

وی به برخی نیازهای منطقه اشاره کرد و یکی از مهمترین آنها را تکمیل طرح فاضلاب شهری ذکر کرد که بعد از حدود پنج سال توسط بخش خصوصی آغاز شده ولی هنوز نیمه تمام است که یکی از مطالبات همیشگی و مهم شهروندان است و باید مسئولان استان برای تکمیل آن پیگیری های لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاضلاب شهری مهریز نیازمند پیگیری مسئولان استان است

تکمیل فاضلاب شهری مهریز نیازمند پیگیری مسئولان استان است