مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-04-28سياسي

برخی به دنبال منافع میلیاردی از باغات قصردشت اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالرزاق موسوی ظهر سه شنبه با حضور در ویدئو کنفرانس نشست خبری روز شوراها در میان خبرنگاران بیان کرد: شورای شهر طرح ساماندهی باغات قصردشت را مصوب کرد با اینحال این طرح هنوز نهایی نشده است اما هنوز هم برخی هستند که به دنبال این موضوع بوده که از باغات قصردشت کسب درامد های میلیاردی داشته باشند.

وی در خصوص نحوه تخریب باغات قصردشت نیز متذکر شد: بر اساس سه مؤلفه باغات قصردشت در خطر تغییر کاربری هستند اولین مؤلفه کارگروه امور زیربنایی است و مؤلفه دوم نیز کمیسیون ماده 5 و مؤلفه سوم نیز کمیسیون ماده 100 است و این در حالی است که همه کسانی که به دنبال توسعه شهر هستند بر این اصل به توافق رسیده اند که نباید باغات قصردشت تخریب شوند و این مهم تحقق نمی یابد مگر اینکه نظارت عموممی و مشارکت مردم در راستای حفظ باغات قصردشت وجود داشته باشد.

او ادامه داد: مافیایی وجود دارد که به دنبال کسب سود و درامد های میلیاردی از باغات قصردشت است و تنها افکار عمومی می تواند سد محکمی برای زیاده خواهی های عده ای باشد.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: طی دوره های قبل شورا و شهرداری حتماً دلایل محکمی برای تغییر کاربری باغات قصردشت داشته اند اما برای بررسی دقیق تر میزان تغییر کاربری بایستی میزان این تغییرات طی دوره قبل را با سه سال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال منافع میلیاردی از باغات قصردشت اند

برخی به دنبال منافع میلیاردی از باغات قصردشت اند