مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-28فرهنگي

جدیدترین اثر پرویز شهبازی را با «نفس عمیق» در خانه می بینیم + فیلم


حدود 20 روز از اکران اینترنتی فیلم «خروج» می گذرد و حالا فیلم «طلا» آخرین ساخته ی پرویز شهبازی خالق «نفس عمیق» قرار است بعد از دو سال که از ساخت و نمایش آن در جشنواره می گذرد، - جدیدترین اثر پرویز شهبازی را با نفس عمیق در خانه می بینیم + فیلم حدود 20 روز از اکران اینترنتی فیلم خروج می گذرد و حالا فیلم طلا آخرین ساخته ی پرویز شهبازی خالق نفس عمیق قرار است بعد از دو سال که از ساخت و نمایش آن در جشنواره می گذرد، اکران آنلاین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طلا به کارگردانی پرویز شهبازی نام دومین فیلمی است که بعد از اثر جدید ابراهیم حاتمی کیا در سامانه های وی اودی اکران می شود و از فردا 10 اردیبهشت در سامانه های مختلفی به صورت آنلاین و با خرید بلیت به نمایش درمی آید.

طلا به یک درام اجتماعی محصول سال 1397 است که همان زمان گفته می شد مستقیم راهی اکران می شود ولی این اتفاق نیفتاد و فیلم به جشنواره سی و هفتم فیلم فجر راه پیدا کرد.

این فیلم در آن دوره نامزد دریافت جایزه در دو بخش بهترین فیلم نامه و بهترین صدابرداری شده بود و پس از پایان جشنواره به نظر می رسید خیلی طول نکشد در سینماها نمایش داده شود اما باز هم این اتفاق نیفتاد و طلا در چند جشنواره خارجی از جمله داکا و جشنواره جهانی فیلم های پارسی در استرالیا به نمایش درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین اثر پرویز شهبازی را با «نفس عمیق» در خانه می بینیم + فیلم

جدیدترین اثر پرویز شهبازی را با «نفس عمیق» در خانه می بینیم + فیلم