مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-28سياسي

توزیع 930 بسته معیشتی از سوی امامزاده زید(ع)


باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «رزمایش همدلی»، امامزاده زید(ع) بازار تهران با کمک خیرین و هیات امنا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع 930 بسته معیشتی برای باربران بازار و پاکبانان منطقه12 تهران کرده است.

- باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی ، امامزاده زید(ع) بازار تهران با کمک خیرین و هیات امنا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع 930 بسته معیشتی برای باربران بازار و پاکبانان منطقه12 تهران کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این روزهایی که درب مساجد و اماکن مذهبی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده است هرکدام از این مکان های مقدس به نوعی درصدد خدمت رسانی به مردم هستند.

مقام معظم رهبری در ابتدا ماه مبارک رمضان توصیه هایی مبنی بر کمک رسانی به نیازمندان تحت عنوان رزمایش همدلی مطرح کردند تا از این طریق هر فردی بتواند نیازمندان حوالی منطقه خود را شناسایی و به آن کمک کند.

یکی از این مکان های مقدس که در صدد خدمت رسانی به مردم است امامزاده زید(ع) واقع در بازار تهران است که هیات امنا این امامزاده به کمک خیرین در ماه مبارک رمضان اقلام مورد نیاز برخی از نیازمندان را تهیه و در اختیار آنها قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 930 بسته معیشتی از سوی امامزاده زید(ع)

توزیع 930 بسته معیشتی از سوی امامزاده زید(ع)