مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-28سياسي

270 میلیون تومان کمک اوقاف برای تجهیز بیمارستان فیروزآبادی و آسایشگاه کهریزک


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به توزیع 5هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند ری گفت: پس از شیوع کرونا 200 هزار تومان برای تجهیز بیمارستان فیروزآبادی و 70 میلیون تومان برای خرید دستگاه احیا به آسایشگاه خیریه کهریزک کمک کردیم.

- حجت الاسلام مرتضی صادقی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در حاشیه آغاز رزمایش ضیافت همدلی استان تهران در آستان شیخ صدوق(ره) با اشاره به تهیه 10هزار بسته کمک معیشتی اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بهترین راه ترویج وقف کمک امینانه است و در حال حاضر کمک به نیازمندان بر اساس وقف واقفینی انجام می شود که در سال های گذشته با نیت اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان ثبت شده است.

وی افزود: در مرحله نخست 10 هزار بسته ارزاق به دست نیازمندان استان تهران می رسد و مراحل بعدی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با بیان اینکه بنیاد احسان و برکت در آستان امام زاده عبدالله (ع) شهرری در حال تهیه بسته های کمک معیشتی است، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته اداره اوقاف شهرستان ری با همکاری بقاع متبرکه 5هزار بسته کمک معیشتی تهیه کرده و در ایام ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 میلیون تومان کمک اوقاف برای تجهیز بیمارستان فیروزآبادی و آسایشگاه کهریزک

270 میلیون تومان کمک اوقاف برای تجهیز بیمارستان فیروزآبادی و آسایشگاه کهریزک