مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-28اقتصادي

200 میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی اختصاص یافت


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به سازمان حفظ نباتات کشور دویست میلیارد ریال به منظور مبارزه کامل با آفت ملخ صحرایی در برخی از استان های کشور اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،اسماعیل نجار با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت کشورمان در خصوص هجوم ملخ صحرایی و میزان آسیب رسانی آنها در دسته های عظیم به محصولات کشاورزی و وارد کردن خسارت به کشاورزان به پیشنهاد سازمان مدیریت بحران و به تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ دویست میلیارد ریال به منظور مبارزه کامل با آفت ملخ صحرایی در برخی از استان های کشور به سازمان حفظ نباتات کشور اختصاص یافت.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به این که آفت ملخ صحرایی، با وارد کردن خسارت به بخش کشاورزی، تامین مواد غذایی را تحت تاثیر قرار می دهد، خاطر نشان کرد: از این رو جلوگیری از هجوم آن ها و هم چنین کنترل شرایط موجود در مناطق جنوبی کشور که بیشتر درگیر این بحران هستند، حائز اهمیت است.

وی با اعلام این که مبلغ مذکور به سازمان حفظ نباتات کشور اختصاص یافته، اذعان کرد: سازمان حفظ نباتات کشور موظف است گزارش عملکرد این مصوبه را در مقطع زمانی سه ماهه، به سازمان برنامه و بودجه کشور و هم چنین مدیریت بحران کشور اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی اختصاص یافت

200 میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی اختصاص یافت