مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-04-28فرهنگي

برگزاری جشنواره های ملی شعر طنز، استند آپ کمدی و کاریکاتور در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره های ملی شعر طنز، استند آپ کمدی و کاریکاتور با موضوع کروناویروس در استان خبر داد و گفت: - به همت این اداره در چند روز آینده فراخوان سه جشنواره مذکور در سطح ملی منتشر خواهد شد.

  احمدرضا احسانی سه شنبه 9 اردیبهشت ماه در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران که به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت آنلاین برگزار شد، درباره عملکرد این اداره در سال 98 اظهار کرد: شاخص هایی که لحاظ شده بود و جزء وظایف ذاتی اداره است، در تمامی حوزه های فرهنگی و هنری با پیشرفت کمی و کیفی مواجه بود همچنین گزارش کامل در حال تهیه است که تا قبل از 15 اردیبهشت ماه در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

وی درباره تغییرات چارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: مبنای فعالیت های اداره تغییر افراد نیست بلکه این تغییرات برای توسعه برنامه های فرهنگی و هنری و ارتقاء و پیشرفت فعالیت ها است و اگر همراهی و همکاری افراد کمتر باشد، تغییر صورت می گیرد.

احسانی ادامه داد: جابه جایی ها براساس تخصص، اطلاعات و تجربه کاری اتفاق می افتد و از افراد در پست هایی که بهره وری بیشتری دارند استفاده خواهیم کرد، احتمالاً تغییرات تا یکی دو ماه آینده ادامه دارد و سپس بر روی برنامه های سال 99 متمرکز می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره های ملی شعر طنز، استند آپ کمدی و کاریکاتور در همدان

برگزاری جشنواره های ملی شعر طنز، استند آپ کمدی و کاریکاتور در همدان