مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-04-28سياسي

گنبد امام زاده 17 تن گلپایگان بازسازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از انتشار آگهی مناقصه در انتخاب پیمانکار برای بازسازی گنبد امام زاده 17 تن گلپایگان خبر داد و اظهار داشت: بازسازی بنا برای اجرای کاشی کاری به مساحت 200 مترمربع و به ابعاد 19 در شش سانتی متر و به قطر شش سانتی متر و مطابق با رنگِ لعاب سنتی گنبد است.

وی گفت: پیمانکاران واجدالشرایط اداره میراث فرهنگی تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت حضور دارند و نتیجه مناقصه یک هفته بعد اعلام خواهد شد.

آسیب دیدن نقاشی و گچ بری های داخل امام زاده رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان تصریح کرد: گنبد امام زادگان 17 تن در پی بارش های سیل آسای باران در فروردین ماه سال 98 آسیب دید و به دلایلی ترمیم آن در سال گذشته انجام نشد و سبب آسیب دیدن نقاشی و گچ بری های داخل امام زاده که به عصر صفوی تعلق دارد منجر شد.

وی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان زمستان سال گذشته بهترین راه برای جلوگیری از آسیب بنای امام زاده هفده تن گلپایگان را ایزوگام گنبد که عمر کاشی های آن چند سال بیشتر نیست در دستور کار قرار داد منتها در فضای مجازی بازتاب خاصی داشت و اجرا نشد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی ابراز داشت: بقعه امام زادگان هفده تن گلپایگان از بناهای قرن یازدهم هجری قمری است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبد امام زاده 17 تن گلپایگان بازسازی می شود

گنبد امام زاده 17 تن گلپایگان بازسازی می شود