مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-04-28اقتصادي

احداث مجتمع گردشگری قیه سویی 120 فرصت شغلی ایجاد می کند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: احداث مجتمع گردشگری قیه سویی سردابه با 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی 120 فرصت شغلی ایجاد می کند.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: احداث مجتمع گردشگری قیه سویی سردابه با 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی 120 فرصت شغلی ایجاد می کند.

محمدرضا شایقی ظهر امروز نهم اردیبهشت در بازدید از مجتمع تفریحی گردشگری و آبدرمانی قیه سویی سردابه اظهار کرد: توسعه تاسیسات و مراکز اقامتی در راستای رونق صنعت گردشگری و افزایش زیرساخت ها در این حوزه از مهمترین برنامه ها در اردبیل به شمار می رود.

وی مجتمع تفریحی گردشگری و آبدرمانی قیه سویی سردابه را از مهمترین پروژه های بخش گردشگری در اردبیل عنوان کرد و افزود: این مجتمع با حجم سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد تومانی سرمایه گذار بخش خصوصی در سردابه احداث می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع در حال اجراست که با بهره برداری از آن برای 120 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

شایقی با اشاره به شروع احداث این پروژه از سال 88 بیان کرد: عملیات اجرایی هتل 5 ستاره مجتمع در مرحله خاکبرداری و در مرحله پی ریزی بوده و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع گردشگری قیه سویی 120 فرصت شغلی ایجاد می کند

احداث مجتمع گردشگری قیه سویی 120 فرصت شغلی ایجاد می کند