مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-28سياسي

اقدامات پیشگیرانه دانشگاه امیرکبیر در دوران شیوع کرونا


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به تلاش های این دانشگاه در راستای اقدامات پیشگیرانه و کنترل کرونا ویروس گفت: در ماه های اخیر بخش مشاوره دانشگاه با تمام توان وارد صحنه شد تا دانشجویان بتوانند از خدمات این مرکز در زمان قرنطینه استفاده کنند.

- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به تلاش های این دانشگاه در راستای اقدامات پیشگیرانه و کنترل کرونا ویروس گفت: در ماه های اخیر بخش مشاوره دانشگاه با تمام توان وارد صحنه شد تا دانشجویان بتوانند از خدمات این مرکز در زمان قرنطینه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیاوش خرسندی در مراسم مجازی نکوداشت درگذشتگان بخش سلامت و بیماران مبتلا به کرونا ضمن بیان این مطلب گفت: شیوع کرونا بحران گسترده ای است که در کل جهان با آن مواجه هستیم بنابراین دانشگاه امیر کبیر تلاش دارد در این بحران از بُعد تحصیلی و حمایت های دانشجویی فعالیت هایی متناسب با شرایط حاضر ارائه کند.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا دانشگاه امیر کبیر با برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین تلاش کرد تا وقفه ای میان تحصیل دانشجویان ایجاد نشود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در ماه های اخیر بخش مشاوره دانشگاه با تمام توان وارد صحنه شد تا دانشجویان بتوانند از خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه دانشگاه امیرکبیر در دوران شیوع کرونا

اقدامات پیشگیرانه دانشگاه امیرکبیر در دوران شیوع کرونا