مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-04-28اقتصادي

برچسب نرخ کرایه جدید به تاکسیرانان ابلاغ خواهد شد


سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران اعلام کرده است که در صورت اجرای این طرح در بلند مدت، نرخ کرایه تاکسیرانان تغییر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در ناوگان تاکسیرانی و کاهش درآمد تاکسیرانان توضیح داد: با اجرای این طرح در ناوگان تاکسیرانی تعداد مسافران از چهار نفر به سه نفر کاهش پیدا کرد که همین سبب کاهش درآمد تاکسیرانان شده است.

با توجه به رعایت این طرح، مسافران کرایه نفر چهارم را میان خود تقسیم می کنند تا به راننده هم فشار مالی مازاد دیگری وارد نشود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تقسیم کرایه نفر چهارم با دستور سازمان صورت گرفته توضیح داد: سوار شدن دو مسافر در صندلی عقب تاکسی ها در حال تبدیل به یک فرهنگ عمومی است.

گزارش های اعتراضی مسافران در سامانه 1888 بسیار کاهش یافته و از طرفی تبدیل به یک مطالبه مردمی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در ادامه افزود: سازمان تاکسیرانی در یکی از جلسات ستاد فرماندهی کرونا تهران درخواست کرد که ستاد مدت زمان تخمین زده شده برای اجرای فاصله گذاری هوشمند را اعلام کند تا سازمان تاکسیرانی برای تصمیم گیری ها از جمله تغییر نرخ کرایه بلاتکلیف نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسب نرخ کرایه جدید به تاکسیرانان ابلاغ خواهد شد

برچسب نرخ کرایه جدید به تاکسیرانان ابلاغ خواهد شد