مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-28پزشكي

رقابت خیران برای تامین نان مردم بلوچستان


با توجه به نیاز مردم به نان در ماه مبارک رمضان خیران به میدان آمده و با کمک نانوایان به صورت رایگان برای مردم نان پخت می کنند.

بسیاری از مردم نقاط محروم استان سیستان و بلوچستان در 2 ماه گذشته به سبب شیوع بیماری کرونا شرایط دشوار و مشقت باری را تحمل کردند و هم اینک نیاز به حمایت یکپارچه دارند.

نانوایی حاج یونس بهرام زهی در پیشین، نانوایی وحید دانش در روستای پیپ، نانوایی محسن بلیده ای در راسک، نانوایی حسام الدین ملازهی در انزاء سرباز، نانوایی رستم ملازهی در روستای مغ سرباز، نانوایی ابراهیم اربابی در روستای گوردر سرباز و شماری دیگر از نانوایی ها در نیکشهر و روستاهای چاه علی، کنارکمبان و چاهان و غیره در ماه مبارک رمضان برای مردم پخت رایگان نان دارند.

خیران نیک اندیش در این رزمایش همدلی و کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان به یاری آسیب دیدگان کرونایی شتافته و سایر اقشار جامعه را برای سهیم شدن در این امر خداپسندانه دعوت کرده اند.

محمدامین قلندرزهی از شهروندان خاش گفت: در ماه های اخیر به خاطر وضعیت کرونایی فشارهای زیادی به مردم وارد آمده و از لحاظ اقتصادی و تامین معیشت توانی برای بسیاری از خانوارها نمانده و این فشارها بر اقشار ضعیف و آسیب پذیر صد چندان شده و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت خیران برای تامین نان مردم بلوچستان

رقابت خیران برای تامین نان مردم بلوچستان