مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-28بين الملل

هیس؛ اپوزیسیون حرف نمی زند!


صحبت های اردشیر زاهدی در گفتگو با بی بی سی فارسی واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است، در این بین مدعیان آزادی بیان بیشترین انتقاد را به او وارد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، صحبت های اردشیر زاهدی در مصاحبه با بی بی سی فارسی مسئله ای بود که روزنامه های امروز کشور به آن پرداختند.

صدای مدعیان آزادی بیان درآمد روزنامه جام جم روایتی از واکنش های مخالفین به اظهارات خارج از عرف یک شخصیت خارج نشین پرداخته و نوشته است: این اولین باری نیست که مخالفان جمهوری اسلامی به یکی از چهره های خارج نشین حمله می کنند.

مصاحبه اردشیر زاهدی، داماد محمدرضا پهلوی و وزیر خارجه این رژیم با بی بی سی فارسی، بار دیگر کم تحمل بودن مدعیان آزادی بیان را عیان کرد.

البته این اولین مورد نیست و در سال های گذشته، براندازان و اپوزیسیون که همواره خود را حامی آزادی بیان می دانند و معتقدند حکومت جمهوری اسلامی ایران، اجازه طرح آزاد افکار و سلایق را نمی دهد بارها نشان داده اند که تحمل کوچک ترین اظهار نظری که مغایر سیاست هایشان باشد را ندارند.

حمله به سبک زامبی ها آنها وقتی صدای مخالفی از حنجره ای که انتظارش را ندارند، می شنوند مثل زامبی ها به او حمله می کنند تا یا از پا دربیاید و یا جرات تکرار چنین حرف هایی را نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیس؛ اپوزیسیون حرف نمی زند!

هیس؛ اپوزیسیون حرف نمی زند!