مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-28فرهنگي

جشنواره فیلم توکیو تا اطلاع ثانوی برگزار می شود


مسئولان برگزاری جشنواره فیلم توکیو اعلام کردند با امید به بهبود شرایط تا زمان آغاز این رویداد سینمایی، سامانه ارسال آثار سینمایی برای شرکت در جشنواره امسال را فعال کردند.

- مسئولان برگزاری جشنواره فیلم توکیو اعلام کردند با امید به بهبود شرایط تا زمان آغاز این رویداد سینمایی، سامانه ارسال آثار سینمایی برای شرکت در جشنواره امسال را فعال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه ای که درسایت جشنواره فیلم توکیو 2020 منتشر شده آمده است: شیوع ویروس کرونا مردم جهان را با یکی از پرچالش ترین دوره های زمانی در تاریخ رو به رو کرده است و صنعت فیلم نیز از این قاعده مستثنی نیست و تولید بسیاری از آثار سینمایی متوقف شده، سینماها تعطیل شده، اکرانها به زمانی دیگر موکول شده و بسیاری از جشنواره های سینمایی نیز به تعویق افتاده و یا به طور کلی لغو شده است و این عدم اطمینان درباره شرایط آینده دلسردکننده است.

ما در جشنواره فیلم توکیو به این نتیجه رسیدم که فرآیند پذیرش آثار سینمایی برای سی و سومین دوره جشنواره را طبق روال معمول و با وجود این شرایط دشوار کنونی، آغاز کنیم و به این نتیجه رسیدیم که اکنون دلایل بیشتری برای دعوت از آثار فیلمساران سراسر جهان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم توکیو تا اطلاع ثانوی برگزار می شود

جشنواره فیلم توکیو تا اطلاع ثانوی برگزار می شود