مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:162020-04-28اجتماعي

اتمام تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی لرستان بعد از سیلاب/ تقدیر از کمک خیرین


تمامی فضاهای آموزشی خسارت دیده در سیل فروردین ماه 98 به طور کامل تعمیر و بازسازی شده است.

- خرم آباد- استاندار لرستان، گفت: تمامی فضاهای آموزشی خسارت دیده در سیل فروردین ماه 98 به طور کامل تعمیر و بازسازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سیلاب مخرب فروردین ماه 98 در استان لرستان به همه بخش های زیربنایی و زیرساختی و اموال عمومی خسارت های فراوانی وارد شد.

آسیب سیلاب به 370 فضای آموزشی لرستان وی، خاطرنشان کرد: یکی از حوزه هایی که با خسارات سنگین مواجه شد، مجموعه زیرساخت ها و ساختمان های آموزشی استان لرستان بود که حدود 370 باب فضای آموزشی در جریان سیل آسیب دید و از این تعداد حدود 60 واحد آموزشی به طور کامل تخریب شد که نیازمند بازسازی مجدد بود و به 310 واحد آموزشی هم خساراتی وارد شد که نیازمند تعمیرات جزیی و کلی بودند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه از همان اول دولت توجه لازم را به این موضوع داشته است، گفت: با توجه به حجم آسیب های ناشی از سیل، منابعی که در اختیار دولت و استان بود به هیچ وجه کفایت این خسارات را نمی کرد.

خادمی با اشاره به حضور فعال و پر رنگ خیرین و خصوصاً خیرین مدرسه ساز در این عرصه، گفت: از بین خیرین طبق بررسی های به عمل آمده خیرین مدرسه ساز از همه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی لرستان بعد از سیلاب/ تقدیر از کمک خیرین

اتمام تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی لرستان بعد از سیلاب/ تقدیر از کمک خیرین