موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-04-28سياسي

درمانگرانی که خود باید مراجعه کننده باشند


ما همیشه به روانشناسان مراجعه می کنیم تا از مشکلاتمان برای آنها بگوییم اما این بار به سراغ روانشناسان رفتیم تا آنها از مشکلاتشان برای ما بگویند.

- ایسنا/خراسان رضوی ما همیشه به روانشناسان مراجعه می کنیم تا از مشکلاتمان برای آنها بگوییم اما این بار به سراغ روانشناسان رفتیم تا آنها از مشکلاتشان برای ما بگویند.

محمدحسن اشرف، روانشناس مرکز خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز روانشناس روز یادآوری است، که در وهله اول ما روانشناسان بدانیم چه کار سخت و مسئولیت خطیری بر عهده ماست و از این مسئولیت خطیر مراقبت کنیم و در درجه بعدی مردم از آن آگاه شوند و در دنیای نوین از این امکان بهره منده شوند.

وی این روز را یک نوع مطالبه اجتماعی و صنفی عنوان کرد و افزود: اهمیت این رشته به عنوان یکی از شاخه های علوم بشری سعی کرده روانشناسی را در عرصه های جدی تر زندگی مان وارد کند.

اشرف بزرگترین دشواری یک روانشناس را حفظ سلامت روان خود و سلامت زندگی عملی، اجتماعی و خانوادگی دانست و بیان کرد: اگر روانشناس یا روان درمان در حوزه ای زخمی دارد که در آن حوزه این زخم التیام پیدا نکرده و آن مسأله درمان نشده است نباید در آن حیطه فعالیت کند، زیرا برای درمان دیگران باید خود روانشناس در آن حیطه سلامت باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگرانی که خود باید مراجعه کننده باشند

درمانگرانی که خود باید مراجعه کننده باشند