مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-04-28پزشكي

آمار وزارت بهداشت درباره مبتلایان به کرونا واقعی است


در کشور سیستم مراقبت های بهداشتی اولیه بسیار قدرتمندی وجود دارد که نماینده سازمان جهانی بهداشت نیز آن را تأیید کرد و قطعا آمار اعلامی در خصوص کرونا از سوی وزارت بهداشت بر مبنای صحیح و واقعیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مرضیه وحید دستجری وزیر اسبق بهداشت در خصوص شائبه های برخی افراد در خصوص آمارهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت در خصوص کرونا، اظهار داشت: در کشور سیستم مراقبت های بهداشتی اولیه بسیار قدرتمندی وجود دارد که نماینده سازمان جهانی بهداشت نیز آن را تأیید کرد و قطعا آمار وزارت بهداشت بر مبنای صحیح و واقعیت است.

وی افزود: صنعت داروسازی کشور بسیار قدرتمند است و در منطقه، در جایگاه نخست قرار داریم و در حال حاضر حدود 96 درصد داروهای مورد نیاز در کشور تولید می شود، اما این سیستم باید ارتقا پیدا کند و هر کجا که تولید و سود باشد، ممکن است جریاناتی شکل بگیرد و همه وزرای بهداشت زمان ورود خود به این وزارتخانه باید با مشکلات و فساد این حوزه دست و پنجه نرم کنند.

این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: خوشبختانه مردم به میزان خوبی برای پیشگیری از ابتلا به کووید 19، موارد و مسائل بهداشتی را رعایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار وزارت بهداشت درباره مبتلایان به کرونا واقعی است

آمار وزارت بهداشت درباره مبتلایان به کرونا واقعی است