مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 12:302020-04-28پزشكي

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در غرب مازندران نداشتیم/پیچیده بودن ماهیت بیماری


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در غر ب مازندران نداشتیم، تعداد بیماران در روز نوسان دارد و این به معنی عادی شدن امور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعباس موسوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: تاثیر رسانه در جامعه در دوران شیوع کرونا به خوبی مشخص شده است.

قدردانی از رسانه ها وی با اعلام اینکه با وجود سخت بودن تغییر رفتار، ایام شیوع کرونا با وجود همکاری مناسب رسانه ها تغییرات رفتاری زیادی در جامعه اتفاق افتاده است، گفت: نقش رسانه ها در این بخش بسیار پررنگ بوده و پیام متولیان سلامت به خوبی توسط رسانه ها منعکس شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اگر همه مخاطرات این بیماری را به جامعه انتقال می دادیم با اضطراب موجود در جامعه مواجه می شدیم، افزود: اگر در اطلاع رسانی کم کاری می کردیم با شیوع بیماری مواجه می شدیم که رسانه ها به خوبی در انتقال پیام ها موثر عمل کردند.

ماهیت این بیماری بسیار پیچیده است  وی خاطر نشان کرد: ماهیت این بیماری بسیار پیچیده است، حوزه تغییر رفتاری ما باید با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارتباط با اقدامات انجام شده در استان مازندران بیان کرد: در استان بیماری به خوبی مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در غرب مازندران نداشتیم/پیچیده بودن ماهیت بیماری

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در غرب مازندران نداشتیم/پیچیده بودن ماهیت بیماری