مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 12:552020-04-28اقتصادي

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هدفمند انجام شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: نقشه کاداستر برای کلیه اراضی استان تهیه می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: نقشه کاداستر برای کلیه اراضی استان تهیه می شود.

آیدین رحمانی امروز 9 اردیبهشت در کارگروه برخورد با تخلفات ساخت و ساز که در استانداری برگزار شد، به تهیه نقشه کاداستر اشاره کرد و افزود: نقشه کاداستر برای کلیه اراضی زراعی و باغی کل استان تهیه می شود و از این پس هر تغییر کاربری ها باید بر مبنای این نقشه باشد.

وی با اشاره به ناکامی فرآیندهای فعلی در کنترل تخلفات ساخت و ساز تصریح کرد: یکی از راهکارهای تقویت اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در این حوزه، لزوم اتخاذ تصمیم گیری های واحد و پرهیز از چند دستگی است.

رحمانی با بیان اینکه با سو استفاده و سودجویی هایی که از قبل تخلفات ساخت و سازی در استان انجام می گیرد ،صدمات جبران ناپذیر اجتماعی و زیست محیطی درپی دارد،افزود: علاوه بر اختلال در زندگی امروزی، نسل های آینده را نیز از حق طبیعی زندگی در بستر نظم محروم می سازد.

وی با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار کرد: این جلوگیری از ساخت و سازها باید به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و با قدرت انجام شود تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری شود و در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هدفمند انجام شود

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هدفمند انجام شود