مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-04-28سياسي

244 خودرو متخلف در کردستان اعمال قانون شدند/ پلمپ 700 واحد صنفی متخلف


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: 244 دستگاه خودرو متخلف در قالب طرح برخورد با متخلفان به امنیت و سلامت مردم اعمال قانونی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امیرهوشنگ حیدریان در دیدار با امام جمعه سنندج، با تقدیر از همکاری و تعامل خوب ادارات استان با پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه های اجرایی از آغاز روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با احساس مسئولیت و تلاش مضاعف، تمامی مأموریت های محوله را برای مهار این ویروس به خوبی به انجام رسانیده و همواره تنها در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان بوده اند.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را یکی از ماموریت های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا عنوان و تصریح کرد: پلیس استان کردستان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، طرح فاصله گذاری اجتماعی را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحد های صنفی و غیره در دستور کار قرارداد که این موضوع خود بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقاء روز افزون سلامت همگانی شهروندان است.

حیدریان در ادامه به اقدامات مقابله ای پلیس در برخورد با متخلفان به امنیت و سلامت مردم اشاره و تصریح کرد: در اجرای این طرح با 244 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

244 خودرو متخلف در کردستان اعمال قانون شدند/ پلمپ 700 واحد صنفی متخلف

244 خودرو متخلف در کردستان اعمال قانون شدند/ پلمپ 700 واحد صنفی متخلف