مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 13:352020-04-28اقتصادي

برآورد خسارت بیش از 2 میلیارد تومانی سیل در کلات


مهدی ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز گذشته حدود 15 میلی متر بارش در شهرستان داشتیم و با توجه به خرابی پل ورودی به روستای آب گرم، مسیر روستاهای آب گرم تا مومن آباد مسدود شدند و امکان تردد وجود نداشت.

فرماندار شهرستان کلات افزود: حدود هشت منزل در مسیر ارتکند دچار آبگرفتگی شدند و محور کلات به درگز، حدفاصل روستاهای کالو و کرناوه به دلیل آب گرفتگی و گل و لای وارده بر مسیر، بسته شد.

وی با بیان اینکه تمام مسیرهای مسدود تا پایان شب گذشته باز شده است، ابراز کرد: اما محور سنگ دیوار از بخش مرکزی، تا امروز با مشکل مواجه بوده و هنوز وضعیتش مشخص نیست.

ناصری در خصوص خسارات وارده بر بخش تأسیسات آب و فاضلاب، بیان کرد: آب بعضی روستاها قطع شد و حدود 500 میلیون تومان خسارت در این حوزه برآورد شده است.

فرماندار شهرستان کلات ضمن اشاره به سیل و سرمازدگی هفته گذشته که حدود 18 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرستان کلات خسارت وارد کرد، ادامه داد: سیل روز گذشته نیز در حوزه کشاورزی حدود 450 میلیون تومان خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه بر اثر سیل خسارات جانی به شهرستان وارد نشده است، گفت: در مجموع حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان خسارت به راه ها وارد شده و با احتساب خسارات وارد بر بخش های کشاورزی و آب و فاضلاب، قریب به دو میلیارد و 500 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد خسارت بیش از 2 میلیارد تومانی سیل در کلات

برآورد خسارت بیش از 2 میلیارد تومانی سیل در کلات