مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-28اقتصادي

14 کارگاه بسته بندی گوشت و مرغ در استان همدان فعال است


محمودرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر نظارت دقیق بر انجام ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای و دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در کشتارگاه های استان همدان اظهار کرد: با توجه به صنعتی شدن جامعه و نگرانی مردم از مخاطرات بهداشتی و پیدایش بیماری های ناشی از غذاهای ناسالم سازمان دامپزشکی نظارت دقیق بر کشتارگاه های دام و طیور و تمامی صنایع وابسته را اولویت قرار داده و طی فرآیندی تعریف شده ناظر بر چرخه تولید و عرضه فرآورده های خام دامی است.

وی با تاکید بر لزوم انجام پروتکل ها به منظور پیشگیری از بروز و شیوع بیماری های طیور به نقش کشتارگاه طیور در این زمینه اشاره کرد و گفت: رعایت بهداشت کامل در کشتارگاه ها امری ضروری است.

رسولی از برنامه ریزی برای تبدیل کردن کشتارگاه های استان همدان به کشتارگاه های برند در کشور سخن گفت و افزود: همدان می تواند در صنعت کشتارگاهی در سطح کشور پیشرو بوده و دارای برند باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان افزود: در استان همدان 14 کارگاه بسته بندی گوشت و مرغ در حال فعالیت است.

وی به مدیران کشتارگاه توصیه کرد با توجه به امکانات موجود در این مکان ها، نسبت به گسترش هرچه سریع تر کارگاه بسته بندی و قطعه بندی مرغ اقدام کنند تا از ارزش افزوده این اقدام بهداشتی نیز بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 کارگاه بسته بندی گوشت و مرغ در استان همدان فعال است

14 کارگاه بسته بندی گوشت و مرغ در استان همدان فعال است