مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 17:052020-04-28سياسي

همدلی مردم برای مقابله با کرونا مثال زدنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی بعد از ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله (ص) شهر هشجین که در شورای اداری بخش خورش رستم برگزار شد، عنوان کرد: هرچند ویروس کرونا بسیار خطرناک است اما از این بحث نباید غافل شد که مسئله همدلی و همراهی مردم با مسئولان، کمک و ظرفیت و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به قدرت و نقش بسیج در میدان نبرد با کرونا افزود: باید پرسید اگر بحث همدلی بین مردم و مسئولان و قدرت و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود، هجمه ای که این ویروس برای کشور ایران در مقایسه با سایر کشورها داشت، چه اتفاقاتی می افتاد؟ اما شاهد این مسئله هستیم که بر خلاف کشور ایران، بیشتر کشورهای دنیا که ادعای علم و صنعت دارند در مقابل کرونا تسلیم شدند.

ابوطالب نصیری بخشدار خورش رستم نیز در ابتدای این مراسم با بیان اقدامات انجام گرفته توسط حوزه مقاومت بسیج هشجین در مقابله با کرونا گفت: مراسم تودیع و معارفه فرصت ارزشمندی است که خدمات ارائه شده از سوی یک مقام مسئول در دوران مسئولیت او و همه فاکتورها را در نظر بگیریم و در مورد عملکرد آن مسئول قضاوت کنیم باقر نریمانی رییس دادگاه عمومی بخش خورش رستم نیز در این جلسه با اشاره به تعامل و همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مردم برای مقابله با کرونا مثال زدنی است

همدلی مردم برای مقابله با کرونا مثال زدنی است