مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 17:402020-04-28سياسي

روند توسعه شهر کلاچای متأثر از وفاق شورا با شهرداری است


شهردار کلاچای توسعه و پیشرفت شهر کلاچای را در شاخص های مختلف توسعه مرهون همدلی، وفاق و همکاری مجموعه شورا با شهرداری عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ابراهیم اثنی عشری امروز (سه شنبه) به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شورا در جمع اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای، شورا را افتخارات و برکات نظام جمهوری اسلامی ذکر که توانسته نقش مؤثر و کارا در روند توسعه ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت گام های خوبی در توسعه متوازن و پایدار شهر کلاچای برداشته شده است، تصریح کرد: بی شک این اقدامات بدون حمایت و همراهی اعضای محترم شورا ممکن نبوده است.

اثنی عشری ادامه داد: مطمئناً این همراهی ها بیش از پیش شهرداری را در روند انجام کارها سربلند خواهد کرد شورا نماد مردم سالاری مهدی محمد حسینی رییس شورای اسلامی شهر کلاچای در ادامه این نشست با بیان اینکه این همدلی و همکاری که هم اکنون شاهد آن هستیم بیش از پیش ادامه داشته و استمرار یابد، اظهار کرد: همه تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها شورا در راستای تأمین منافع و مصالح شهر بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر کلاچای در این مراسم شوراها را نماد مردم سالاری و برخاسته از اراده مردم دانست که توانسته خدمات بی منت و خالصانه به جامعه ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند توسعه شهر کلاچای متأثر از وفاق شورا با شهرداری است

روند توسعه شهر کلاچای متأثر از وفاق شورا با شهرداری است