مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-04-28سياسي

رفع تصرف 34هکتار از اراضی ملی چرام


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف 34هکتار از اراضی ملی استان در منطقه شهرستان چرام خبر داد.

- غلامحسین حکمتیان اصل با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: یکی از مهم ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه شیوع بیماری ویروس کرونا به طور شبانه روز حفظ و صیانت انفال، ریشه کنی گیاهان مرتعی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.

وی اظهارکرد: عده ای سودجو هستند که میخواهند به اراضی ملی دست رسی و تصرف کنند اما با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی صورت می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف ها و مقابله با سودجویان بیان کرد: امروز سه شنبه نهم اردیبهشت ماه به همت نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان چرام در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور نهال های غرس شده در عرصه های منابع ملی جمع آوری و این اراضی به مساحتی بالغ بر 34هکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 34هکتار از اراضی ملی چرام

رفع تصرف 34هکتار از اراضی ملی چرام