مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-04-28ورزشي

درخشش کاراته کاهای خوزستانی در مسابقات مجازی کشور


نگار افشین سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین دوره مسابقات رسمی مجازی کاراته کشور در بخش کاتا برای تحقق پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم، طراحی و برگزار شد که مورد استقبال ورزشکاران کشور قرار گرفت.

وی افزود: این رقابت ها با شرکت یک هزار و 550 نفر در 2 بخش آقایان و بانوان، در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در بخش بانوان یک هزار و 74 نفر و در بخش آقایان 476 نفر با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست هیات کاراته استان خوزستان افزود: در بخش بانوان زهرا علی پناه در رده سنی بزرگسالان، دیانا صالحی، مبینا پوراسداله، مهسا ارشک، عاطفه زبیدی، یاسمن بیگدلی، مرضیه حیدری، ملیکا یوسفی و آرزو حسنوند در رده جوانان، عسل سلجوقی، مبینا سادات حسینی و فاطمه سبهانی در رده سنی نوجوانان، ستایش ممبینی، آنالی اکبری و ساینا پورجهانیان در رده سنی خردسالان، رسپینا سبهانی، آوا ابوالقاسمی پور،صبا رضایی، عسل یاراحمدی، فاطمه پوراسداله، نازنین زهرا کاظمی و معصومه نوروزی نژاد در رده سنی نونهالان هشت ورزشکار خوزستاتی صعود کننده به دور بعد رقابت ها هستند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد گفت: این مسابقات با قضاوت 60 داور بین المللی کشورمان شامل 30 داور در بخش آقایان و 30 داور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کاراته کاهای خوزستانی در مسابقات مجازی کشور

درخشش کاراته کاهای خوزستانی در مسابقات مجازی کشور