مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 23:102020-04-28اجتماعي

چرا اینترنت برخی دانشگاهها رایگان نیست؟


با اعلام رایگان شدن ترافیک سامانه های آموزشی دانشگاه ها در شرایط آموزش مجازی به دلیل شیوع کرونا، همچنان بسیاری از دانشجویان معتقدند ترافیک کلاس های آنلاین از حجم اینترنتشان می کاهد و این در حالی است که رگولاتوری و اپراتورهای اینترنتی ادعا می کنند اینترنت .

- با اعلام رایگان شدن ترافیک سامانه های آموزشی دانشگاه ها در شرایط آموزش مجازی به دلیل شیوع کرونا، همچنان بسیاری از دانشجویان معتقدند ترافیک کلاس های آنلاین از حجم اینترنتشان می کاهد و این در حالی است که رگولاتوری و اپراتورهای اینترنتی ادعا می کنند اینترنت آدرس هایی که از طرف وزارت علوم داده شده، رایگان است و اگر ترافیک سامانه ای رایگان نشده، به این خاطر است که آی پی آن در لیست تاییدشده موجود نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدارس و دانشگاه ها از هفته ابتدایی اسفند یعنی از همان زمان ورود ویروس کرونا به ایران تعطیل شدند.

در واقع به دلیل به خطر افتادن سلامت دانش آموزان و دانشجویان در شرایط حضور فیزیکی در کلاس ها، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم از نخستین مراکز کشور بودند که زنگ تعطیلی مراکز آموزشی را نواختند و با تعطیلی کلاس ها، موضوع آموزش مجازی مطرح شد تا کرونا مانع آموزش در کشور نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اینترنت برخی دانشگاهها رایگان نیست؟

چرا اینترنت برخی دانشگاهها رایگان نیست؟