مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 00:052020-04-28اقتصادي

ساخت دستگاه علوفه خُرد کن اتوماتیک توسط دو جوان میانه ای


دو مخترع جوان شهرستان میانه دستگاه علوفه خُردکن تمام اتوماتیک با سیستم برشی شانه ای طراحی و اختراع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  معصومه درخشان - یکی از پرکاربردترین ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی دستگاه علوفه  خُردکنی است که کشاورزان برای ُخردکردن انواع علوفه مانند یونجه و کاه  استفاده می کنند.

تاکنون دستگاه های علوفه ُخردکنی متعددی  ساخته و مورد استفاده قرار گرفته است که هر کدام از آن در طول زمان تغییرات زیادی داشته اند.

حالا به همت دو جوان مخترع شهرستان میانه ( پیمان عبدی پور و فیروز پزشکی ) دستگاه علوفه ُخردکنی جدیدی  طراحی و ساخته شده است که نسبت به دستگاه های قبلی بسیار کاملتر و مجهزتر بوده و به گفته مخترعان و سازندگان آن تمام عیوب موجود در دستگاه های مشابه در این محصول بر طرف شده است.

با پیمان عبدی پور یکی از مخترعان این  دستگاه  و عضو انجمن مخترعان کشور، عضو بنیاد ملی نخبگان، مخترع برگزیده جشنواره اختراعات رویش در سال 95، مخترع برتر کشور در جشنواره ایده های برتر در سال 95، دارنده مدال طلا مسابقات جهانی کشور کرواسی در سال 2014، مخترع برتر استان در سال 87، برگزیده جشنواره جهادگران علم و فناوری استان آذربایجان شرقی در سال 89، برگزیده جشنواره ایده های برتر پارک علم و فناوری استان در سال 89، به گفت وگو نشسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه علوفه خُرد کن اتوماتیک توسط دو جوان میانه ای

ساخت دستگاه علوفه خُرد کن اتوماتیک توسط دو جوان میانه ای