مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-04-28اجتماعي

سراب نیلوفر را برای پذیرایی از گردشگران آماده کرده ایم


متولی جدید مجموعه تفریحی گردشگری سراب نیلوفر کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در این مجموعه طی سالهای اخیر، گفت: برای رفع این مشکلات، - "سراب نیلوفر" را برای پذیرایی از گردشگران آماده کرده ایم ایسنا/کرمانشاه متولی جدید مجموعه تفریحی گردشگری سراب نیلوفر کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در این مجموعه طی سالهای اخیر، گفت: برای رفع این مشکلات، اقدامات مناسبی انجام داده ایم و سراب را آماده پذیرایی از گردشگران کرده ایم.

عبدالعلی بیجندی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه از اواخر سال گذشته مجموعه سراب نیلوفر را به مدت یکسال اجاره کرده، افزود: زمانی که این مجموعه را تحویل گرفتیم، با وضعیت بسیار نامناسب زیرساختی و به هم ریختگی زیادی در آن مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: عدم رسیدگی به این مجموعه طی سنوات گذشته باعث شده بود تا زیرساخت های آن همچون چمن ، سنگفرش ، آسفالت و وسایل تفریحی موجود تخریب و یا آسیب دیده باشند.

متولی جدید مجموعه سراب نیلوفر کرمانشاه اضافه کرد: باتوجه به اینکه زمان واگذاری این مجموعه همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری شد، فرصتی پیدا کردیم تا در ایام عید اقدامات اولیه را برای مرمت و بهسازی فضای مجموعه سراب نیلوفر آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب نیلوفر را برای پذیرایی از گردشگران آماده کرده ایم

سراب نیلوفر را برای پذیرایی از گردشگران آماده کرده ایم