مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-04-28سياسي

دستگاه قضایی زنجان در تامین و حفظ امنیت مردم، حامی پلیس است


حجت الاسلام محسن کرمی شامگاه سه شنبه به همراه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: اقدامات پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیز ملموس و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اثرات خانمان سوز مواد مخدر در جامعه و افزایش آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، پیشگام بوده و اقدامات موثری انجام داده است.

حجت الاسلام کرمی، ماموریت های نیروی انتظامی را متنوع خواند و گفت: ضابطان در انجام ماموریت دستگاه قضایی، نقش پررنگ و اثرگذاری دارند.

وی افزود: برای اجرای عدالت و برقراری نظم در جامعه باید اهتمام، جدیت و سرعت عمل در دستور کار قرار گیرد.

کرمی با تاکید بر نقش بسیار مهم مشاوره و مددکاری در کاهش جرایم، اظهار داشت: نقش مراکز مشاوره و دفاتر مددکاری در نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب ها و جرایم، بسیار مهم و موثر است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، مظهر امنیت و نظم بخشی اقتدار و حیثیت در جامعه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: کاهش جرایم خشن در سطح استان، یک توفیق است.

تعامل پلیس و دستگاه قضا ضامن امنیت پایدار در جامعه است فرمانده انتظامی استان زنجان نیز با تاکید بر آمادگی و تعامل نیروی انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی زنجان در تامین و حفظ امنیت مردم، حامی پلیس است

دستگاه قضایی زنجان در تامین و حفظ امنیت مردم، حامی پلیس است