مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-04-29سياسي

حوزه های گردشگری بهترین مسیر پیشرفت اقتصادی در اردستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید رضا تأملی شامگاه سه شنبه در جلسه بزرگداشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شوراهای اسلامی دوره پنجم و دولت فعلی در آخرین سال مسئولیت خود قرار دارند که بر این اساس در یک موقعیت مشابه قرار دارند.

وی افزود: گفتمان و پیگیری ها باید نسبت به سه سال گذشته متفاوت باشد چرا که فرصتی برای خیلی کارها نیست و چون سال نتیجه گرفتن است همه به سمتی حرکت کنید تا مردم در سال آخر نتایج سالهای گذشته شما را لمس کنند.

فرماندار اردستان گفت: مهمترین نهادی که می تواند بیشترین رضایتمندی را در سطح جامعه و نگاه مردم ایجاد کند نهاد شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها هستند و این موضوع از مجموعه وظایفی است که بر عهده آنهاست.

وی ابراز داشت: بیش از 70 درصد جمعیت شهرستان اردستان بر اساس سرشماری ها در شهرها ساکن هستند که باید اقدام هایی که انجام می دهیم در منظر مردم بیشتر دیده شود و همچنین تأثیر گذار باشد.

فعالیت و عملکرد شوراها بیشتر از مسئولان دیگر در معرض دید عموم قرار دارد تأملی بیان کرد: فعالیت و عملکرد شوراها بیشتر از مسئولان دیگر در معرض دید عموم قرار دارد که بر این اساس باید هر کاری که انجام می شود بر اساس ضریب بالا انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های گردشگری بهترین مسیر پیشرفت اقتصادی در اردستان است

حوزه های گردشگری بهترین مسیر پیشرفت اقتصادی در اردستان است