مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-04-29سياسي

توزیع حدود پنج هزار بسته بهداشتی توسط شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان


خلیل عوض زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اقدامات و برنامه های لازم در زمینه مقابله با ویروس کرونا در 2 بخش درون و برون سازمانی تدوین و عملیاتی شده که خوشبخاته در هر 2 بخش موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: مهمترین و اصلی ترین هدفی که تا کنون دنبال شده جلوگیری از هرگونه خاموشی در بخش های مختلف بویژه نقاط حساس چون بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به شرایط سخت کاری تاکنون مشکلی در تامین و توزیع برق این استان نداشته ایم.

وی تصریح کرد: نیروهای فنی و غیرفنی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان همواره در حالت آماده باش قرار دارند و این روزها بیش از پیش هوشیار هستند تا مبادا در این شرایط حساس تامین برق با مشکل مواجه شود.

عوض زاده با بیان اینکه علاوه بر تامین برق پایدار رعایت پروتکل های بهداشتی نیز در دستور کار شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان قرار داشته بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان اقدامات آموزشی لازم برای تمام نیروهای شرکت توزیع برق در دستورکار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نصب بنر و تابلو آموزشی، تهیه و توزیع پوستر و بروشور، اطلاع رسانی پیوسته در کانال شرکت، اطلاع رسانی آخرین اخبار ستاد سلامت استان و تهیه و انتشار کلیپ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع حدود پنج هزار بسته بهداشتی توسط شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان

توزیع حدود پنج هزار بسته بهداشتی توسط شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان